24 april 2009

Jens höjer temperaturen i Norrbotten


Nej vi pratar inte om någon som höjer temperaturen och påverkar miljön och klimatet. Eller i och för sig om man pratar om valklimatet. Idag är det 43 dagar kvar tills det är val till Europaparlamentet och det börjar bli dags att höja valtempen ute i landet.


Jens Nilsson, S-kandidat från Jämtland besökte i går Boden och om man får tro honnom själv på hans blogg var det en kanondag. Hjärtligt välkommen till Norrbotten och på återseende Jens!


1 kommentar:

  1. Hej - ja det var en toppendag. Liksom dagen innan i Gällivare. Jag är ju kandidat för partidistrikten i skogslänen och måste veta mer om Norrbotten. Så det är inte bara jag som höjer temperaturen. Det är också ni som ger mig mer kunskap om Norrbotten som jag bär med mig till Europaparlamentet. Jag håller också med Marita när hon säger att det känns ovant när så många man träffar inte gnäller utan säger att vi ska rösta på socialdemokraterna. Ni är en inspiration för oss i andra partidistrikt.
    kryssajensnilsson.nu

    SvaraRadera