28 april 2009

och den första följaren är...

en Blekinge bo. Jajjemän du hörde rätt.

Vi har ju fixat så att ni kan följa vårt arbete i valrörelsen på ett lätt och smidigt sätt. Längst ned till vänster finns ett litet fält där du kan skriva in din mailadress och få ett e-post meddelande när någon har skrivit på vår blogg.

Tanken är att denna blogg ska utvecklas till ett virituelltvalcentrum, med idéer och inspiration för alla som vill bidra till ett rödare och rättvisare Sverige, och Europa så klart.

Den första som anmält sitt intresse att följa oss är inte en Norrbottning, det är Martin Moberg från Ronneby som hjälper till att sprida filmen Dörrknackarna på sin blogg. Det tackar vi för. Välkommen som följare Martin.

Nu väntar vi bara på att Norrbottningarna ska sälla sig till följarna :-)

1 kommentar:

  1. Ja någon ska ju vara först men inte trodde jag att jag skulle bli det och jag hoppas att fler väljer att följa er blogg :) Jag har också idag tagit upp er video om telemarketing (TM) på min blogg, att ringa är också ett bra sätt att nå ut till väljarna. Det är viktigt att vårt budskap får spridning och kan jag göra något i den riktningen så gör jag det mer än gärna. Nu kör vi! :0)

    // Martin

    SvaraRadera